sportról női szemmel

sportról női szemmel

Feltámadt hamvaiból a magyar futball?

2017. november 15. - sportrolnoiszemmel

Tegnap sor került a magyar futball válogatott idei utolsó meccsére, a világbajnoki résztvevő Costa Rica csapata ellen.
Igaz az utóbbi időben volt pár érdekes eredményük, de fogjuk rá arra, hogy rosszul álltak a csillagok. Ezután a meccs után talán újra visszanyeri az emberek bizalmát a csapat. Vagy ez is csak egy álom marad?

img_5921.JPG

Reszkess világ! A magyar nemzeti 11 megmutatta, hogy mégis van valami a halál után és tegnap 1-0-ra legyőzte Oscar Ramirez csapatát. 
A statisztikánk így az év végén nem valami fényes, hiszen három győzelemmel és hat vereséggel zárjuk 2017-et.

Amikor csak tehettem, kint voltam az itthoni meccseken és végigszurkoltam, vagy olykor végigszenvedtem őket. De ez a tegnapi meccs valamiben más volt.
Őszintén bevallom úgy voltam vele, hogy ha túl hideg lesz ki se megyek, mit számít az az 1000 forintért vásárolt jegy. Meg hát ki akar úgy kinézni a sok réteg ruhában, mint egy pufi víziló. Aztán valahogy mégis a Groupama Arénában kötöttem ki.
A számadatok szerint 9860-an voltunk, de ami a hangulatot illeti, ez nem volt feltűnő. Ellentétben az immár a focisták védjegyévé vált tökéletes frizurákkal. Azok természetesen most is hajszálpontosan be voltak lőve. Bárcsak így tudnánk tenni a labdával is az ellenfél kapujába. 

Az első felidő egész pörgős volt a Nikolics által szerzett első és egyetlen gólig. Ezután viszont olyan lassan telt az idő, mint mikor az újonnan rendelt ruháim érkezését várom.
A második félidőben pedig már a hidegről is megfeledkeztem, hiszen a costa ricaiak okoztak pár izgalommal teli helyzetet és kezdtem úgy érezni magam mint egy spanyol szappanoperában. Rodriguez, Gamboa, Gonzalez pont úgy csavarta a labdát játékosaink ellen, mint ahogy a sorozatban szokták a nőket az ujjaik köré. Bár ez a focistáknak is megy, hisz mint mindig most is rengeteg női társam volt kint a meccen azért, hogy hőn áhított kedvenc focistájával kapcsolatba léphessen. Hogy miből is gondolom ezt? Hadd idézzek egy a női mosdóban elhangzott párbeszédből.

- Milyen szépek Kádár tetoválásai. Szerinted mit jelenthetnek?

- Jó kérdés, de az én nevem is magára tetováltathatná.


Összességében nem bántam meg, hogy elmentem a meccsre. Valljuk be, jövőre ennél több kell, de legalább az évet nem vereséggel zártuk. 

Reszkessetek andorrai pékek, buszsofőrök, feröeri bálnavadászok 2018-ban visszatérünk. 

img_5924_2.jpg

 

 

 

süti beállítások módosítása